Ahad, 14 Oktober 2012

Komik Doodles : Kena Marah


Assalammualaikum semua dan Salam 1 Malaysia :DD nak tnya sikit boleyh tak ? boley tak ? boley tak ? boley tak ? boley tak ? and boley tak ? haha , bnyak punyer boley :P ok , tu sesaja jek xD btw , korang sihat ? bagos lah klaw sihat :DD

ok , dah baca gmbar kt atas tu ? dah baca ? haha . berkenaan gmba kt atas tu . Nizam selalu kena mcm gmbar kt atas tu .Yg palng terok , Nizam selalu di-persalah kan :') . huh ! takpatut2 ~

Ada lagi satu nak bgitaw . Pernah satu kli kena berdiri sebab ckap dlm kelas :'( . tu pon kena berdiri kt atas meja . Dnda berdiri atas meja mmng seronok wlawpon didenda . haha , naseb Nizam pendek a.k.a ketod . klaw Nizam tinggi , conform kena pncong dngan kipas kt atas tu :P 

Pernah terjadi kt korang semua ? silalah komen entry niy :DD . Sekian .

17 ulasan:

  1. comel die punye hasil kje^_^

    BalasPadam
  2. haha kesiannya. sabar je la .
    ada la hikmahnya kot .
    dapat pengalaman hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. pngalaman pahit :\
      haha . betol tu :)

      Padam
  3. wkwkwwkwk
    prnah masa skolah rendaah dulu

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama lah ,
      Nizam dua2 prnah kna masa skolah rendah & men

      Padam
  4. pernah kena masa tu darjah 4 sebab tak siap kerja sekolah . sebab saya semua kena :'3

    BalasPadam
  5. comel jerk.. walaupon kene marah.. ehehe.. ^_^ err.. cci x pnh kene agi camtu.. ^_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. ohh . bagos lah klaw cci takpenah :)

      Padam
  6. hahahaa...Alhamdulillah sihat..
    tak pernah terjadi..sebab cik budak baik..cehhh..masok bakul =.=

    BalasPadam
  7. selalu jadi macam ni padahal kawan kite yang salah tau

    BalasPadam
  8. xpnh kna cmni..cz budak baek hahahahaha * perasan kejap :D

    BalasPadam
  9. mmg best ! saya ingat lagi bila buat amali solat kt atas meja ... satu kelas lak tu buat camtu ! kelas sebelah nk gi rehat pon pelik tengok kitorang ~ ^^

    BalasPadam

Assalammualaikum :)
nak komen ? dipesilakan ~
Takmao kata2 kesat .
Terima Kasih :D