Ahad, 25 November 2012

Komik Doodles :- Tambah-Menambah



Assalammualaikum dan selamat sejahtera :DD Hahaha , korang apa khabar ? sihat tak ? amboyy , skang Nizam ambil berat ttntang orng *sila puji sikit :P .

Ok , dah lama kan Nizam tak buat komik ? :3 Komik niy pown baru buat semalam , tapi tak post-II langsung . Haiyoo ! Hahaha , apapon jom ita baca komik kt bawah niy :-


Hohohohoho >0<  . Dah baca gambar komik diatas ? Dah ? ohh , bagus letew -_- . Korang pernah buat dlam gmbar kt atas niy ? :O Mesti pernah kkn ? tak baek tipu-II taw , berdosa T^T .

Bila jumpa muka orang , mesti nak tmbah bnda-II sesuatu :DD Memang mnjadi tabiat manusia sekarng ==' termasuklah Nizam sekali xD . Korang klaw buat bnda kt atas niy guna pen ker pensil ? huh , kebnyakkan orng buat camni guna pen . Lol , conform tak boley padam ==' 

Apapon maseh sesngat bila baca komik niy * walupon tak serupa komik :P . Komen taw jngan tak pulak :3

Sekian :)






6 ulasan:

  1. haha selalu jugak buat bnde nie :3
    rasanya guna pensel kot *ecehh budak baek*
    tapi kalau cover buku pakai pen muehehehe

    BalasPadam
  2. haha sememangnya penah buat!!!

    BalasPadam
  3. penah..hehe...tp lukis kecik2 jer...

    BalasPadam
  4. Lepastu cakap dekat kawan sebelah "Eh, nih atok kau ?". LOL, annoy betul.

    BalasPadam

Assalammualaikum :)
nak komen ? dipesilakan ~
Takmao kata2 kesat .
Terima Kasih :D